Halaman

Rabu, 27 Mac 2013

Sebab saya pilih Shaklee

ISTIMEWANYA SHAKLEE

Banyak jenama, pelbagai jenis supplements ada dalam pasaran dan boleh didapati dengan cepat daripada farmasi berdekatan rumah anda. Begitu juga dengan saya. Malah, saya pun bukan jenis pemakan supplements. Saya cuma kenal Shaklee masa saya mencari supplements untuk pulihkan pembedahan saya.

Dan saya membaca. Banyak yang saya dapat tahu. Kejayaan Shaklee menyambung kelangsungan perniagaannya rangkaian produk kesihatannya selama bertahun-tahun, tentunya disebabkan sesuatu. Ya, sesuatu yang berjaya membuatkan ramai yang setia dengan Shaklee. Yes, KUALITI.



1. Shaklee telah berada dalam pasaran lebih 50 tahun. 


2. Perbezaan Shaklee telah meyakinkan saya untuk mencubanya pada kali pertama. 
Sentiasa Selamat, Sentiasa Berkesan, Sentiasa Mesra Alam

Shaklee membelanjakan USD300 Juta untuk penyelidikan dan ujian klinikal supaya memenuhi jaminan kualiti produknya. Shaklee mementingkan kualiti berbanding pengiklanan di media massa. Kenapa? Bagi Shaklee, produk yang bagus akan menjadi duta dan iklan mereka secara tidak langsung. Dengan cara pemeliharaan kualiti ini lah mereka gagah di pasaran untuk lebih 50 tahun!

3. Shaklee Halal dan Selamat
Sijil Halal bagi produk-produk Shaklee yang dikeluarkan oleh ISA (Islamic Services of America)

Bimbang dengan pengiktirafan ISA? ISA merupakan antara badan pengiktirafan status halal antarabangsa yang diperakui oleh JAKIM, MALAYSIA. Produk Shaklee juga ada kelulusan daripada KKM, menjadikannya selamat untuk digunakan.

Apa lagi jaminan yang saya perlukan selain daripada ketiga-tiga yang di atas? Saya pasti anda juga mengharapkan jaminan seperti ini juga. Harga? Semestinya berbaloi dengan jaminan kualiti yang dijanjikan.


4. Kejayaan Shaklee di mata dunia membuktikan kepercayaan masyarakat dunia kepada rangkaian nutrisi Shaklee. Shaklee dah bantu ramai orang, adakah saya mahu ketinggalan menjaga kesihatan saya, keluarga yang saya sayangi? TIDAK. Adakah anda?


Masih ada masa untuk memilih yang lebih baik. Sertai saya ke arah kesihatan diri dan keluarga anda.



5. Saya juga memilih Shaklee kerana sambil membeli supplements untuk keluarga, saya juga boleh menjana pendapatan sampingan. Saya mahukan FINANCIAL FREEDOM supaya dapat menumpukan sepenuh perhatian kepada keluarga dan pendidikan anak-anak. Anda punya matlamat yang sama seperti saya? Hubungi saya segera. Kita capai matlamat bersama-sama.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan