Halaman

Isnin, 1 April 2013

Vitamin untuk sakit tulang dan sendi

Perhatian buat kaum ibu, ini penting utk masa depan anda dan kluarga..

Rupa rupanya, kaum ibu rasa sakit masa pregnant dan masa menyusu sebab kekurangan kalsium. Banyak kalsium dalam badan ibu dah diserap oleh baby dalam kandungan dan jugak disalur kepada baby melalui susu.

Kalau kalsium dalam badan ni tak ditambah balik, sakit-sakit badan akan terus kekal walaupun lepas bersalin dan bila dah stop breastfeeding.

Sebab tu lah normal untuk para ibu ada masalah sakit gigi, sakit-sakit badan dan mudah dapat osteoporosis (penyakit tulang rapuh). 



See, betapa besarnya jasa dan pengorbanan seorang ibu yang mengandung dan menyusu kan.. Para bapa sila ambil perhatian ye!! :)

Saya nak kongsikan produk Shaklee yang terlaris di pasaran, iaitu Ostematrix, gabungan Calcium Magnesium yang lengkap dengan Vitamin D.





Ostematrix ni juga bagus untuk mengurangkan sembelit, especially untuk ibu menyusu. Kalau ada masalah susu merudum masa datang period, Ostematrix pun dapat membantu meningkatkan penghasilan susu..

InsyaAllah...Kiranya, Ostematrix ni memang terbaiklah! A must item in your Set Bersalin dan Menyusu.

Ostematrix ni pun bagus untuk lelaki. Especially yang bekerja keras membanting tulang 4 kerat. Kalau tulang dah rapuh, macam mana nak bekerja untuk mencari rezeki yang halal kan..

Cara Pengambilan:-
Bagi mereka yang ada minum susu setiap hari, boleh ambil 2 biji sehari sebelum tidur malam.

Bagi yang langsung tak minum susu, boleh ambil 4 biji sehari sebelum tidur malam untuk membekalkan keperluan kalsium harian anda.




Tiada ulasan:

Catat Ulasan